اقای محمد عزیزی

من در مطب دکتر دوستکی عصب کشی و ترمیم دندان انجام دادم و می‌خواهم بگویم که بسیار راضی هستم. پس از انجام عمل، درد و ناراحتی کمتری را تجربه کردم و حالا دندان هایم بهتر از قبل به نظر می‌رسند.

علاوه بر این، می‌خواهم از شما تشکر کنم که به من کمک کردید تا این درمان را در یک محیط دوستانه و دلنشین انجام دهیم. خدمات شما بسیار حرفه‌ای و دقیق بوده و من به شما اعتماد کامل دارم. برای هرگونه نیاز دندانپزشکی در آینده حتما باز هم به شما مراجعه خواهم کرد. باز هم از شما سپاسگزاری می‌کنم.

خواندن این مطلب را هم پیشنهاد می کنیم:
اقای علی ترابی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب

ایمپلنت دیجیتال

منظور از ایمپلنت دیجیتال چیست؟

. ایمپلنت دیجیتال نوعی ایمپلنت پیشرفته تر است که دقت بیشتری دارد. در این مطلب به برخی از فواید ایمپلنت دیجیتال دندان اشاره شده است.
پیشگیری از بیماری های لثه

راه های پیشگیری از بیماری های لثه و دهان

بهترین راه پیشگیری از بیماری‌های لثه، جلوگیری از تجمع باکتری‌هاست. اینجا در رابطه با راه های پیشگیری از بیماری های لثه و دهان توضیح می دهیم.
راه های زیبایی دندان

راه های زیبایی دندان

مراقبت مناسب از دندان ها مهم است و می تواند به بهبود کیفیت زندگی فرد کمک کند. ما در این مطلب در رابطه با راه های زیبایی دندان صحبت می کنیم.
بیماری پریودنتال

بیماری پریودنتال چیست؟

بیماری پریودنتال یا بیماری لثه، یک بیماری التهابی که باعث تخریب عصب و بافت های اطراف می شود. روش های درمان این بیماری را در اینجا بخوانید.
تماس با ما