خانم فاطمه منصوری

من در مطب شما عصب کشی و پر کردن دندان داشتم از نتیجه کار بسیار راضی بودم. این تجربه به شدت موثر بود و نشان دهنده حرفه‌ای بودن شما در کار خود است.

اولین چیزی که فهمیدم، این بود که شما به عنوان یک دندانپزشک با استفاده از تجهیزات پیشرفته و تخصص خود، به بسیاری از مشکلات دندانی من برای همیشه پایان دادید. عصب کشی و پرکردن دندان من به طور کامل و بدون دردی انجام شد.

در کل، من تجربه خوبی با شما داشتم و به خاطر کار بسیار حرفه‌ای و دقیقی که انجام دادید، از شما قدردانی می‌کنم. بعد از این تجربه، اگر به دندانپزشک نیازی پیدا کنم، بدون شک به شما مراجعه خواهم کرد.

باز هم از شما بخاطر تلاش و کارتان تشکر می‌کنم و بهترین آرزوهای خود را برای شما دارم.

خواندن این مطلب را هم پیشنهاد می کنیم:
اقای علی ترابی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب

ایمپلنت دیجیتال

منظور از ایمپلنت دیجیتال چیست؟

. ایمپلنت دیجیتال نوعی ایمپلنت پیشرفته تر است که دقت بیشتری دارد. در این مطلب به برخی از فواید ایمپلنت دیجیتال دندان اشاره شده است.
پیشگیری از بیماری های لثه

راه های پیشگیری از بیماری های لثه و دهان

بهترین راه پیشگیری از بیماری‌های لثه، جلوگیری از تجمع باکتری‌هاست. اینجا در رابطه با راه های پیشگیری از بیماری های لثه و دهان توضیح می دهیم.
راه های زیبایی دندان

راه های زیبایی دندان

مراقبت مناسب از دندان ها مهم است و می تواند به بهبود کیفیت زندگی فرد کمک کند. ما در این مطلب در رابطه با راه های زیبایی دندان صحبت می کنیم.
بیماری پریودنتال

بیماری پریودنتال چیست؟

بیماری پریودنتال یا بیماری لثه، یک بیماری التهابی که باعث تخریب عصب و بافت های اطراف می شود. روش های درمان این بیماری را در اینجا بخوانید.
تماس با ما